• Domov
  • ABC Prehrane
    • Osnove prehrane
    • Ogljikovi hidrati
    • Proteini
    • Diete
    • Aminokisline
    • Dodatki in izdelki
  • Body Building in Fitnes
    • Osnove
    • Treningi
    • Prehranski dodatki
  • Raziskave in članki
    • Raziskave in članki
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Kje smo
  • Forum
  • Trgovina
  • Blog
ABC Prehrana
Body Building
in fitnes
Raziskave in
članki
Blogi
  • Raziskave in članki
Raziskave in članki
HRANA, KI VSEBUJE ČOKOLADO POVEČUJE IZLOČANJE INSULINA

Zanimivo raziskavo so izvedeli Avstralski znanstveniki, ki so ugotovili, da prigrizki in katerih  je prisotna  čokolada izredno zvišajo raven insulina in sicer za 28% več kot prigrizki, ki imajo isto sestavo vendar brez čokolade.
Raziskovalci so do teh rezultatov prišli ob meritvah sladkorja v krvi in ravni insulina po tem, ko so osebe katere so bile vključene v raziskavo zaužile 6 izdelkov enake sestave s tem, da so eni vsebovali čokolado drugi pa ne.
Izdeklki katere so uporabili pri raziskavi so bili: sladkarije,keksi,sladoled ter žitarice-corn flakes.
Takšen vpliv naj bi bil posledica posebnega razmerja aminokislin v kakavu vendar raziskovalci tega niso mogli dokazati.
Za bodybuilderje je pomembno dejstvo, da dodajanje male količine čokolade v proteine ima pozitivne učinke na nivo insulina še posebej po treningu.Zaradi tega je priporočljivo po treningu zaužiti proteine(po možnosti sirotko) z okusom čokolade.

Journal of Nutrition 133:3149-3152, 2003.

 

 



anabolic_fusion

video












Ostale povezave: Športna prehrana | Fitnes Forum | Fitnes Studio

Vse pravice pridržane Velmark d.o.o.   Izdelava spletnih strani Multimedija.net